Kaupluse ja kaupade arvustamise reeglid
KAUPADE HINDAMINE
Meile on tähtis teie arvamus , seetõttu palume hinnata ostetud kaupu ja jagada oma kommentaare teiste www.domo.ee klientidega. Teie jäetud arvustus aitab teistel ostjatel ostuotsust teha, samuti annab see meile teavet tootevaliku täiustamiseks.
Kes ja milliseid kaupu võib arvustada?
- Kaupade kohta võivad arvustuse esitada www.domo.ee registreeritud kliendid, st need kes on loonud konto.
- Kaupu võivad arvustada ja kirjutada kommentaare vaid www.domo.ee kodulehelt need kaubad ostnud ostjad.
Kuidas esitada kauba kohta arvustust?
- Kaupu võib arvustada kohe peale tellimuse täitmist (kauba vastu võtmist või kättesaamist) kliendi kontol, jaotises Minu tellimused, valides tellimuse, mille kaupu soovitakse hinnata.
- Samuti saadame teile e-kirja koos lingiga, mille avamise järel võite kirjutada arvamuse ostetud kauba kohta.
- Klientide esitatud arvamusi ei parandata ega korrigeerita, kuid neid võidakse mitte avaldada, kui need ei vasta allpool nimetatud nõuetele.
Millist teie arvustust/kommentaari ei avaldata?
- Mis ei ole seotud ostetud kaubaga.
- Kui arvustus ei ole seotud teemaga (nt kaubale antud arvustus on jäetud kaupluse arvustuse juurde).
- Kui kommentaari tekst on seosetu, argumenteerimata, mittemidagiütlev.
- Kui kommentaar sisaldab võrdlevat või reklaamsisu, kui mainitakse teisi tooteid või tootjaid, kui esitatakse reklaamlinke teistele kodulehtedele.
- Arvustus, mis peale seda, kui tootja on uuendanud toote pakendit või komplektsust, ei vasta enam müüdava kauba omadustele.
- Kahtluse korral, et ostja kirjutatud kommentaar ei tugine tema kogemusele.
- Kui kaupa oli hinnatud praagi tõttu, kuid ostja ei pöördunud müüja poole praagi tuvastamise asjus.
- Kommentaar, milles kasutatakse ebatsensuurseid sõnu.
- Kommentaari tekst on vulgaarne, ähvardav või vähemusi solvav või õhutab vägivalda või rahvuslikku, rassilist, usulist või muud vihkamist.
KAUPLUSE HINDAMINE
Teie arvamus on meile tähtis, seetõttu palume jagada oma ostukogemust teiste www.domo.ee klientidega.
Kauplust võivad arvustada ja kirjutada kommentaare vaid www.domo.ee registreeritud, st konto loonud ja kodulehelt kaupu ostnud kliendid.
Kuidas esitada arvustus kaupluse kohta?
- Kaupluse kohta võite arvustuse jätta kohe peale tellimuse esitamist.
- Samuti saadame ostjatele e-kirjas lingi, mida klõpsates kauplust hinnata soovivad ostjad võivad peale kauba kohaletoimetamist jätta arvamuse ning jagada oma ostukogemust teiste www.domo.ee klientidega.
- Ostjate esitatud arvustusi ei parandata ega korrigeerita, kuid neid võidakse mitte avaldada, kui need ei vasta allpool nimetatud nõuetele.
Millist teie arvustust/kommentaari ei avaldata?
- Kui arvustus ei ole seotud teemaga (nt kaupluse arvustus on jäetud kauba arvustuse juurde).
- Kui kommentaari tekst on seosetu, argumenteerimata, mittemidagiütlev.
- Kui kommentaar sisaldab reklaamsõnumit või linki teistele kodulehtedele.
- Kahtluse korral, et ostja kirjutatud kommentaar ei tugine tema kogemusele.
- Kommentaar, milles kasutatakse ebatsensuurseid sõnu.
- Kommentaari tekst on vulgaarne, ähvardav või vähemusi solvav või vägivalda, rahvuslikku, rassilist, usulist või muud vihkamist õhutav.