Kuidas osta?

Kuidas osta?

Veebipoes Domo.ee ostmine on kiire, lihtne ja turvaline. Valige välja tooted ning vajutage „Lisa ostukorvi” nupule. Kui soovite veel tooteid vaadata või juurde lisada, vajutage „Sulge”. Seejärel võite jätkata veebipoes kauba vaatamist - Ostukorvis” olevad tooted jäävad mällu. Kui aga soovite valitud tooteid kohe tellida, vajutage „Ava ostukorv”.

Veendumaks toodete õiges valikus või nende muutmiseks (juurde lisamine/eemaldamine/vähendamine), vajutage ülal-paremal olevale Ostukorv nupule. Nüüd saate teha muudatusi kaubavalikus ja nende hulgas.

Kui kõik on õige, vajutage nupule „Ava ostukorv”. Kui te ei ole eelnevalt registreerinud ja sisse loginud, sisestage üleval oma e-posti aadress. Seejärel valige tarnemeetod, sisestage oma andmed ning valige maksemeetod. Tellides toote suurematesse linnadesse, on võimalus valida tarneks laupäev 8.00 kuni 17.00 (lisateenusena). Kui te ei soovi seda teenust, tarnitakse kaup tavaliselt ajal ehk tööpäevadel vahemikul 8.00 kuni 17.00.

Kindlasti tutvuge enne tellimust meie veebipoe Kasutustingimustega.

Pärast tellimuse kinnitamist viiakse teid Maksekeskkonda.

  • Kui valisite maksmiseks „Internetipanga”, viiakse teid internetipanka, kus saate makse turvaliselt teostada (rohkem infot: „Turvalised maksed”).
  • Kui valisite aga „Sularahamakse kullerile”, peate kinnitama, et maksate kullerile sularahas.
  • Lisaks on võimalik maksta ka „Krediitkaardiga” ning „Pangaülekandega”. Viimase puhul saadetakse arve ja rekvisiidid ülekande tegemiseks teie e-posti aadressile.

 

Õigete toodete leidmiseks meie veebilehelt on abiks erinevad filtrid. Näiteks kui otsite panni: Soovite eemaldatava käepidemega ja induktsioonpliidile sobivat panni. Selleks järgige järgnevaid nippe: valige Kööginõud >> Pannid. Vasakul olevas menüüs leiate filtrid. Filtreerige „Omadused” alt: >> Induktsioonipliidid ja teised pliiditüübid  >> Eemaldatav käepide. Võite valida ka mõne muu filtri, mida panni juures oluliseks peate. Seejärel kuvab süsteem antud kriteeriumitele vastavad pannid. Filtreid kasutades on e-poes ostmine kergem ja mugavam, sest leiate soovitud kauba kiiremini üles. 

Kui otsite kindla brändi/tootja toodet, saate valida ka tootja nime. Nii on tulevikus kergem kindla brändi tooteid leida ja osta.

Kui tooteid ei ole laos, võib tarneaeg pikeneda 1 kuni 4 nädala võrra. Oletatav tarneaeg on kuvatud „Lisa ostukorvi” nupu juures. Kui soovitud toote juures on märge „Tarneaeg on pikem (1–4 nädalat)”, võid tellimisega edasi minna. Võtame teiega ühendust ja anname ligikaudse toote saabumise tarneaja. Lisaks saate meiega ühendust võtta läbi nupu >> „Tekkis küsimusi?” „Kirjuta meile”. Seejärel saame üle täpsustada toote võimaliku tarneaja.

 


Kasutustingimuste kohta

Tellimuse lõppfaasis peate nõustuma meie e-poes kehtivate kasutustingimustega/lepinguga. See sisaldab ostu-müügi lepingut. Seda ei ole soovituslik mitte ainult lugeda, vaid ka välja printida. (leping võib aja jooksul muutuda). Seega oleks hea, kui teil oleks ostu kuupäeval kuvatud leping alles. Vajutades „Kinnita tellimus”, kinnitate ostukorvis olevate toodete tellimise. Kohe pärast tellimuse esitamist saadetakse teile kinnitus, et tellimus saadi kätte. Ostuleping jõustub kohe, kui makse on meieni laekunud (välja arvatud juhul, kui valisid kohaleteoimetamise kulleriga ja sularahamakse kullerile).


Hinnad

Kõik meie veebilehel kuvatud hinnad on lõpphinnad ja sisaldavad käibemaksu (KM).

 

Postikulud

TASUTA SAATMINE kehtib üle 50€ väärtuses tellimustele. Kui tellimuse summa jääb alla 50€, on postikulu alates 3.90€.

Välismaale saatmiseks tuleb eelnevalt kokku leppida.

  

Makseviisid

- Sularahas kullerile, kes tellimuse teieni toimetab

- Tavalise pangaülekandega meie pangakontole

- Läbi internetipanga "pangalingi":

  • „Swedbank” AS
  • AB „SEB pank”
  • Nordea
  • Citadele

Kõik ülaltoodud makseviisid on turvalised.

 

Kohaletoimetamise tähtajad

Kõik eeldatavad tarneajad kuvatakse nupu Lisa ostukorvi juures.
Üldiselt on tarneajaks 2-3 tööpäeva, saarte puhul 3-4. Ettenägematute asjaolude tõttu võib tarne 2-3 päeva hilineda. Rohkem informatsiooni leiad lehelt: „Tarne”

Kui tooted ei ole meie laos, aga me ootame neid Euroopas asuvate partnerite käest, on toodete juures kirjas, et tarneaeg on pikem ja võtab aega 1 kuni 4 nädalat.

Üleandmise/tarne kuupäeva on võimalik määrata või selle kohta rohkem informatsiooni pärida. Selleks vali toode ja leia selle hinna juurest <<Tekkis küsimusi?>>, <<Kirjuta>>. Seejärel saame päringule vastata.

Võib juhtuda, et tarneaeg läheb algselt määratust pikemaks. Seda võib juhtuda ootamatuste või meist mitteolenevatel põhjustel - näiteks toote valmistaja tõttu, kullerteenuse tõttu (sellest teavitab meie klienditeeninduse personal). Tellimuse edenemist ja selle kohta käivat informatsiooni saab alati vaadata veebipoe Domo.ee <<Profiil>> alt.