Teil tekkis küsimusi? +372 634 73 71

K.K.K.

Korduma kippuvad küsimused. Tahan küsida

Kaupade tellimine ja tasumine

Kauba tellimusest ja saadetise eeldatavast tarnekuupäevast teavitame ostjat tema näidatud e-posti aadressil. Kui te ei saanud tellimuse kinnitust, võib-olla eksisite oma e-posti aadressi sisestades. Samuti võib meie e-kiri olla liigitatud rämpspostiks või reklaamiks. Kontrollige oma e-posti neid kaustu.

Kui te ei ole saanud tellimuse kinnitust, andke sellest teada telefonil +372 634 7371 või epostitsi info@domo.ee. Kontrollime teie tellimuse olekut ja saadame teie tellimuse kinnituse uuesti.

Kaupade eest võite maksta:

  • E-pangandus (Swedbank, SEB, Nordea, LHV, Paysera jne).
  • Sularahas või pangakaardiga kauba kohale toimetanud kullerile.
  • Tavaline pangamakse ühele meie arveldusarvetest (juurdepääs vaid juriidilistele isikutele).
  • Kaubale järele tulles pangakaardiga Omniva pakiautomaadis. 

Lugege sellest lähemalt lõigus Turvaline ostlemine.

Kui valisite tellimuse eest tasumise e-panganduse teel, kuid teil ei õnnestunud maksta, võtke meiega ühendust ja andke teada. Saadame teile ettemaksuarve, mida saate kasutada pangaülekande tegemiseks.

Meiega saate ühendust võtta telefonil +372 634 7371 või kirjutada epostitsi info@domo.ee ja me vastame teile 1 tööpäeva jooksul.

Tellimust hakatakse täitma kohe peale selle esitamist, kuid juhul kui tellimus ei ole veel välja saadetud võite selle tühistada, helistades meile telefonil +372 634 7371. Peale saadetise üleandmist kullerile ei saa tellimust enam tühistada.

Lähtudes veebipoe eeskirjadest ei saa me muuta juba esitatud tellimust. Mittetasumise korral tellimus tühistatakse.

Kättetoimetamine

  • Kaubad tarnib teie näidatud aadressil Venipak kulleriteenistus.
  • Kaubad toimetatakse Venipak pakiautomaati.
  • Kaubad toimetatakse Omniva pakiautomaati.

Kui tellite mitu kaupa, võidakse tellimus saata erinevate saadetistega. Täiendavat kättetoimetamistasu kahe või rohkema saadetise korral ei kohaldata.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine.

Me kohustume rakendama kõike meist olenevat, et valitud kauba saaksite kätte võimalikult kiiresti, seetõttu ostes meie e-kauplusest kaupu, mille kättetoimetamise tähtaeg on näidatud 2-3 tööpäeva, saate 99 % juhtudest need kaubad kätte 2-3 tööpäeva jooksul.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine.

Suuremõõtmelised ja raskekaalulised kaubad toimetab kätte DPD kulleriteenistus (sõltumata sellest, et ostja valis Venipak kulleriteenistuse) vastavalt sel ajal kehtivatele hindadele.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine

Kuni 31 kg kaaluva kauba kättetoimetamise hind sisaldab kandeteenust. Kuller toob kauba kuni teie ukseni.

Suurte mõõtmetega ja rohkem kui 31 kg kaaluvate (suuremõõtmeliste) kaupade kättetoimetamise hind sõltub tellitud kauba kaalust.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade kättetoimetamine

Kaupade ja raha tagastamine

Soovides kauba tagastada täitke Kauba tagastamise vorm

(andmete täitmiseks kasutage informatsiooni, mille sisestasite tagastatava kauba ostmise ajal).

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine

Tagastamisvormi täitmise ajal võite valida teile mugavaima tagastamisviisi:

  • Tagastamine kulleriteenistuse vahendusel.
  • Tagastamine Omniva pakiautomaadi abil.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine

Praakkaup tagastatakse tausta. Kauba võite saata tagasi teile mugaval viisil:

  • Tagastamine kulleriteenistuse vahendusel.
  • Tagastamine Omniva pakiautomaadi kaudu.

Lugege sellest lähemalt lõigus Kaupade tagastamine

Saanud tagastatud kauba ja hinnanud selle kvaliteeti, kanname raha üle teie näidatud pangakontole võimalikult kiiresti, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates ostu-müügilepingust keeldumise kirjaliku teate saamist.

Kõikidele meie kaupadele antakse garantii. Tootja poolt antud garantiiperiood on näidatud tootekirjelduses, aga kui see puudub, kehtib tootele seaduse alusel 24 kuuline garantii. Juriidilistele isikutele kehtib 12 kuuline garantiiperiood.  

DOMO klubi

DOMO klubi – Domo.ee veebikaupluse ostjatele mõeldud lojaalsusprogramm.

  • Erihinnad kaupadele;
  • Teated uute kaupade ja toimuvate kampaaniate kohta;
  • 30-päevane kaupade tagastamise garantii.

DOMO klubi liikmeks saada on lihtne ja see ei maksa midagi. Ostmise ajal on tarvis vaid registreeruda, aga peale registreerumist saate kõik klubi liikme eelised.